من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اخیرا کاربری در سایت ردیت، اطلاعات جالبی از بازی GTA 6 لیک کرده که بر اساس آن، بازی چهار شخصیت قابل کنترل دارد.

راک استار گیمز بدون شک یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های بازیسازی است که آثارش، از سری GTA گرفته تا مجموعه Red Dead Redemption، همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌اند. پس از انتشار بازی Red Dead Redemption 2 در سال گذشته، به‌نظر می‌رسد که بازی بعدی راک‌استار GTA 6 خواهد بود. اخیرا دو کاربر سایت ردیت، اطلاعاتی از این بازی ارائه کرده‌اند که در ادامه مروری بر هر دو آن‌ها خواهیم داشت. اطلاعات فاش‌شده توسط کاربر اول به شرح زیر هستند.

بر این اساس، کار توسعه اولیه GTA 6 از سال ۲۰۱۲ آغاز شده اما روند توسعه در سال ۲۰۱۵، شکل جدی‌تری به خود گرفته است؛ هرچند که حتی در این بازه هم اکثر توسعه‌دهندگان راک‌استار مشغول کار روی Red Dead Redemption 2 بودند و پس از این بازی تمرکز آن‌ها روی GTA 6 متمرکز شده است و این بازی، در حال حاضر تمرکز اصلی توسعه‌دهندگان این شرکت است و در عین حال راک‌استار روی بازی Bully 2 هم کار می‌کند. GTA 6 در حال حاضر با اسم رمز Project America ساخته می‌شود و محیط‌های مختلفی خواهد داشت؛ به طوریکه بخشی از آن در شهر Vice City جریان دارد و بازی شهر دیگری هم خواهد داشت که با الهام از ریو دو ژانیرو برزیل طراحی شده است. حتی گفته شده که بازی مراحلی هم در Liberty City خواهد داشت ولی این مراحل قرار نیست حالت جهان‌باز داشته باشند و صرفا مراحلی خطی‌تر هستند.

برخلاف Red Dead Redemption 2 که تجربه‌ای با تمرکز بالا روی واقع‌گرایی بود، GTA 6 قصد دارد ترکیب متعادلی از واقع‌گرایی و حس و حال آرکید باشد. همچنین این اثر قرار است یک شخصیت قابل‌بازی داشته باشد که برخلاف شایعه‌های قبلی، یک مرد خواهد بود؛ مردی به اسم ریکاردو که قصد دارد به یک تاجر مواد‌مخدر بزرگ تبدیل شود. همچنین شخصیت دیگری با اسم کیسی هم قرار است نقش مهمی در این بازی ایفا کند. داستان بازی، از جایی آغاز خواهد شد که ریکاردو یک قاچاقچی مواد است و اقدام به انتقال مواد از Vice City به شهر واقع در آمریکای جنوبی می‌کند و در ادامه داستان، ارتباط برقرار کردن وی با قاچاقچیان بزرگ‌تر باعث می‌شود تا ماجرا‌های مهم‌تری برای وی رخ بدهند.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده توسط این کاربر، در GTA 6 همچنین یک زندان بزرگ هم وجود دارد که نقش مهمی در روند داستانی بازی ایفا می‌کند و بازی، فصل‌های داستانی مختلفی مثل Red Dead Redemption 2 خواهد داشت. راک‌استار در این نسخه بیش از همیشه به شبیه‌سازی آب‌و‌هوای واقع‌گرایانه اهمیت داده و به همین دلیل هم شرایط جوی مختلفی را در بازی شاهد خواهیم بود. اما یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های بازی، جریان داشتن آن در طول سال‌های نسبتا طولانی است و گذر زمان تاثیرش را روی مواردی مثل ساختمان‌ها یا ماشین‌های داخل بازی می‌گذارد و حتی شرایط به شکلی می‌شود که به مرور برخی ماشین‌ها به دلیل تبدیل شدن به ماشین‌های قدیمی و کلاسیک، قیمت بالاتری خواهند داشت.

به‌گفته کاربر مذکور، GTA 6 الهام زیادی از سریال Narcos گرفته است و مارتین مادرازو، کاراکتری که بازیکنان GTA V با آن آشنا هستند، در حالی که سن و سال کمی دارد در بازی حضور خواهد داشت و پدر وی، یکی از بزرگ‌ترین تاجران مواد مخدر است که بازیکنان باید ماموریت‌هایی برای وی انجام بدهند. در GTA 6، بازیکنان قادر به حمل یک سلاح خواهند بود و ماشین آن‌ها، حکم اسب در Red Dead Redemption 2 را خواهد داشت و می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات مختلفی را در آن قرار بدهید. جلیقه ضدگلوله هم در بازی وجود خواهد داشت که استفاده از آن حالت نامرئی ندارد و پوشیدن آن توسط شخصیت را کامل در بازی شاهد خواهیم بود.

در نهایت Fireden اعلام کرده که GTA 6 احتمالا در تعطیلات ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد اما ممکن است انتشار آن تا ۲۰۲۲ یا ۲۰۲۳ هم به تعویق بیفتد.

منبع : https://www.gamesradar.com/gta-6-leak-project-americas/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.