من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

به‌تازگی شعبه بریتانیا آمازون، Batman Arkham Collection را در لیست بازی‌های خود قرار داده است که در اواخر سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.


Batman: Arkham جزو آن دسته از مجموعه‌هایی است که شاید دنباله‌ی دیگری را از آن مشاهده نکنیم، اما شرکت برادران وارنر (Warner Bros. Interactive Entertainment) کار خود را با این سری به پایان نرسانده است. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شعبه بریتانیا آمازون بازی Batman: Arkham Collection را در لیست بازی‌های خود قرار داده است. همچنین اعلام کرده است که این بازی فاش شده در اواخر سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

در ادامه مشخص شده که Batman: Arkham Collection، شامل بازی‌های کالکشن Batman: Arkham Return به‌همراه نسخه Game of the Year بازی Batman: Arkham Knight است. به‌عبارتی در این کالشن تمامی نسخه‌های سری بتمن: آرکام به‌جز Batman: Arkham Origins حضور دارند. آمازون همچنین در صفحه‌ی بازی اعلام کرده است که نسخه‌ی فیزیکی بتمن: آرکام کالکشن به‌صورت استیل بوک فروخته می‌شود و خریداران نسخه PS4، یک پوسته (اسکین) به نام Earth to Dark Knight را دریافت خواهند کرد.

بااینکه در گذشته هم شایعات مختلفی حول این بازی و فاش شدن آن منتشر شده بود، اما تا معرفی رسمی بازی باید صبر کنیم.

منبع : https://gamingbolt.com/batman-arkham-collection-leaked-for-ps4-and-xbox-one

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.