من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

در یک سال گذشته سهام اکتیویژن بلیزارد با بیش از ۴۰ درصد افت همراه بوده است که این یعنی بهترین فرصت برای خرید این شرکت، و در حال حاضر چه خریداری بزرگ‌تر از شرکت والت دیزنی. در ادامه برای اطلاع از آخرین اخبار بازی با دنیای بازی همراه شوید.

آقای Nick Licouris سرمایه گذار شرکت Gerber Kawasaki گزارش‌هایی دیده است که نشان از سوددهی فراوان همکاری اکتیویژن و شبکه تلویزیونی دیزنی دارد، و اکنون دیزنی شخصیت‌های بی‌شماری دارد که می‌خواهد آنها را وسعت بخشد. دیزنی پیش از این نیز به دنیای گیم سرک کشیده بود اما با شکست مواجه شد، نمونه خوب آن بازی شکست خورده Disney Infinity است.

با اینحال معامله با اکتیویژن بلیزارد می‌تواند بسیار سودآور باشد. دیزنی اکنون نیز با اکتیویژن بلیزارد در برنامه تلویزیونی لیگ Overwatch همکاری می‌کنند. بنابراین می‌دانیم که هم‌اکنون نیز توجه خود را به اکتیویژن نشان داده اند و از آنها شناخت دارند.

اگر این اتفاق حقیقت داشته باشد باید بدانید که هزینه آن بسیار بالا است. اکتیویژن ۳۴.۸۵ بیلیون دلار ارزش دارد. در مقام مقایسه دیزنی مارول را در سال ۲۰۰۹ با قیمت ۴ بیلیون دلار خرید.

رئیس شرکت والت دیزنی آقای  Bob Iger گفته است:

در حال حاضر ما تصمیم گرفته ایم که بهترین جایگاه در دنیای بازی‌های ویدیویی برای ما این است که به ناشران مجوز برندهایمان را بدهیم و خود دست به انتشار نزنیم.

هم‌اکنون دیزنی با ناشران زیادی همکاری می‌کند که یکی از پروژه‌های جالب توجه آنها همکاری با الکترونیک آرتز برای بازی  Star Wars Jedi: Fallen Order است.

منبع : https://www.dualshockers.com/disney-activision-buyout-investor-theory/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.