من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

اولین جام جهانی بازی محبوب فورتنایت در ورزشگاه آرتور اش نیویورک به اتمام رسید و به برندگان جوایزی به ارزش ۳۰ میلیون دلار تعلق گرفت.

بزرگ ترین برنده جام، «Kyle Giersdorf» با نام مستعار Bugha بود که با تنها ۱۶ سال سن جایزه ۳ میلیون دلاری تورنمنت تک‌نفره را از آن خود کرد. او زاده ایالت پنسیلوانیاست و برای تیم لس آنجلسی The Sentinels بازی می کند. کایل که پس از برنده شدن شوکه شده بود در مصاحبه با شبکه ESPN گفت:

«الان هیچ حسی ندارم. فقط می دانم این برد می تواند زندگی من را برای همیشه عوض کند. اصلاً باورم نمی شود.»

در روز یکشنبه و روز پایانی جام، در بخش دونفره تیم اروپایی متشکل از Nyhrox و Aqua جایگاه دوم را کسب کرد و جایزه 3 میلیون دلاری را به خانه برد. این تیم با بردن ۲ بازی از مجموع ۶ بازی، به بهترین جایگاه در بین ۵۰ تیم دیگر رسید.

اگر احتمالاً فورتنایت را نمی شناسید، در این بازی ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره رها شده و باید با پیدا کردن اسلحه و ساخت پایگاه سعی کنند رقیبان را از میان بردارند. آخرین بازیکن باقی مانده برنده مسابقه خواهد بود. این بازی نسخه کارتونی و بدون خون ریزی فیلم هانگر گیمز است و با رقص های جالب پس از برنده شدن محبوبیت بالایی بین گیمرها کسب کرده است. بازیکنان ساعت ها در شبکه قدرتمند این بازی وقت صرف می کنند.

این بازی سود سرشاری به جیب ناشر آن یعنی اپیک گیمز سرازیر کرد. این شرکت برای مسابقات این بازی در مجموع جوایزی ۱۰۰ میلیون دلاری در نظر گرفته که ۳۰ میلیون دلار آن در این جام به بازیکنان تعلق گرفت.

جالب است بدانید در روز اول برگزاری این مسابقه ۹ میلیون نفر در یوتیوب به تماشای جام پرداختند و بیش از ۴۰ میلیون نفر نیز شانس خود را برای شرکت در فینال جام جهانی امتحان کردند.

منبع : https://techcrunch.com/2019/07/28/fortnite-world-cup-has-handed-out-30-million-in-prizes-and-cemented-its-spot-in-the-culture/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.