تگ (آلت) Alt چیست ؟

بازاریابی آنلاین

من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

متن جایگزین یا Alternative Text که به عناوین “Alt attribute”، “Alt text” و یا “تگ (آلت) Alt” نیز معروف می باشد ، بیانگر توضیح کوتاهی از عنوان یک تصویر در یک صفحه وب می باشد.

یکی از نکات در بهینه سازی تصاویر سایتتان ، استفاده از ویژگی (آلت) Alt است.تگ (آلت) Alt و تگ عنوان در تقویت جایگاه مطالب در نتایج موتورهای جستجو و بهبود دسترسی کاربران اینترنتی بر روی وب‌ سایت شما تاثیر گذار هستند.در تصاویر به کار رفته در وب‌ سایت شما ، تگ (آلت) Alt بیانگر موضوعی است که از تصویر استنباط می‌ شود.این تگ می‌ تواند به عنوان متنی جایگزین برای تصاویر به هنگام خطا در بارگذاری نیز مورد استفاده قرار گیرد تا کاربران در صورت عدم نمایش تصویر، از مفهوم و عملکرد آن باخبر شوند.

شایان ذکر است ، مرورگرها قابلیتی دارند که افراد نابینا یا دارای اختلال بینایی برای شنیدن مطالب آنلاین از آن استفاده می‌ کنند.خواندن این تگ ‌ها توسط مرورگر ، انتقال مفهوم و محتوای تصاویر را برای این عزیزان امکان ‌پذیر می‌کند.

رابطه تگ (آلت) Alt و سئو سایت :


گوگل برای تگ ‌های (آلت) Alt تصاویر ، ارزش بالایی در نظر گرفته است.این ارزش ‌گذاری بر اساس دلیل فهم آسان ‌تر تصاویر و تعیین موضوع محتوای پیرامون آن ها انجام شده.این امر به قدری جدی است که گوگل سرویس Google Image را به آن اختصاص داده است.

همچنین ، افزونه Yoast SEO محتوای وب‌ سایت را پیش از بارگذاری بررسی می کند و معمولاً توصیه می‌ کند که حداقل یک تصویر به همراه تگ (آلت) Alt (متشکل از کلمه کلیدی) باید در محتوا وجود داشته باشد ، بنابراین ، در صورت نبود تصویر در محتوا یا استفاده نکردن از تگ (آلت) Alt ، به شما هشدار داده می شود.

با این حال ، افزونه Yoast تنها یک ماشین پردازش است و از مفهوم محتوای شما آگاهی ندارد.با وجود اینکه وجود کلمه کلیدی در تگ‌ های (آلت) Alt الزامی است ، اما به معنای استفاده بیش از اندازه آن ‌ها در تمام تگ ‌ها نیست.شما به عکس ‌هایی مناسب ، باکیفیت و مرتبط با محتوای خود نیازمندید که در تگ‌ های توصیفی‌ خود به نوعی از کلمات کلیدی استفاده کنید.با این حال ، گاه محتوای تصویر به قدری به جزئیات می‌ پردازد که اجازه استفاده از کلمات کلیدی کوتاه و کلی را به شما نمی‌ دهد.
با این وجود استفاده از تگ ‌های (آلت) Alt طولانی و توصیفی هم شانس استفاده بهتر از کلمه کلیدی را افزایش می‌ دهد و هم در فهم تصویر و محتوا برای موتورهای جستجوگر موثر است.

متن جایگزین ( Alt ) چیست ؟ عنوان تصویر ( Title ) چیست ؟.....
برای مطالعه کامل این مطلب و بهبود آگاهی شما در زمینه سئو سایت حتما روی لینک زیر کلیک کنید..
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.