من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

هرچند سونی در TGS 2019 کنفرانسی نخواهد داشت، ولی می‌توانیم شاهد نمایش تعدادی از بازی‌های پلی استیشن 4 مانند Death Stranding باشیم.

یک‌بار دیگر به زمان برگزاری نمایشگاه بازی توکیو (TGS) نزدیک می‌شویم و TGS 2019 قرار است بین ۱۲ تا ۱۵ سپتامبر (۲۱ تا ۲۴ شهریور) در مرکز همایش‌های ماکوهاری مسه واقع در شهر چیبا جریان داشته باشد؛ نمایشگاهی که شعبه‌ی آسیا و ژاپن بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی اعلام کرده است کنفرانسی در آن برگزار نخواهد کرد، ولی به شکل‌های دیگر در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

سونی امسال به‌طور عجیبی از برگزاری کنفرانس‌های همیشگی خود دوری کرده است و پیش از این هم در اقدامی غیرمنتظره، از برگزاری کنفرانسی در E3 2019 خودداری کرد؛ موضوعی که اعلام آن با این صحبت‌ها از طرف یکی از مسئولان سونی همراه بود:

طرفداران پلی استیشن به اندازه‌ی یک دنیا برای ما اهمیت دارند و ما همواره سعی داریم با اقدامات خلاقانه و خلق تجربیات جدید باعث لذت‌بردن گیمرها شویم. به همین دلیل هم تصمیم گرفتیم امسال در E3 شرکت نکنیم.

 

صحبت‌هایی که می‌توان از آن‌ها نتیجه‌گیری کرد سونی در حال حاضر بخش اعظم برنامه‌هایش را روی تولید کنسول نسل بعد خود یعنی پلی استیشن 5 گذاشته و ترجیح داده است کنفرانسی خشک و خالی و با بازی‌های اندک برای پلی استیشن 4 ترتیب نبیند. این کمپانی سال گذشته هم رویداد PlayStation Experience را برگزار نکرده بود و در مجموع همه‌چیز نشان از آن دارد که تا زمان رونمایی از پلی استیشن 5، خبری از این‌گونه کنفرانس‌ها از طرف سونی نخواهد بود؛ کنسولی که تولید آن در اوایل سال ۹۸ تأیید شد و بعدها هم اطلاعاتی از آن منتشر شد.

هرچند در TGS 2019 خبری از کنفرانس سونی نخواهد بود، ولی از طرف دیگر می‌توانیم شاهد ارائه‌ی دموهای قابل بازی از آثار مختلفی باشیم که در غرفه‌ی سونی حضور دارند؛ از بازسازی فاینال فانتزی 7 (Final Fantasy VII Remake) و Nioh 2 تا Call of Duty: Modern Warfare (که بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی وظیفه‌ی انتشار آن را در ژاپن برعهده دارد). همچنین دموهایی از بازی‌های واقعیت مجازی برای پلی استیشن VR هم در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد، مانند Space Channel 5 VR: Kinda Funky News Flash و Marvel's Iron Man.

در کنار این‌ها قرار است بخش‌هایی از بازی Death Stranding اثر کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) روی پرده‌ای عظیم نمایش داده شود و مسابقات Modern Warfare هم بین تیم‌های حرفه‌ای ورزش‌های الکترونیکی (Esports) برگزار شود. همچنین سونی تعدادی جلسه نمایش بازی با حضور عوامل آن‌ها برگزار می‌کند و می‌توانیم نمایش بازی‌هایی مثل بازسازی فاینال فانتزی 7 و Nioh 2 را به‌صورت زنده شاهد باشیم.

هرچند TGS 2019 بدون برگزاری کنفرانس سونی بخشی از جذابیت‌های خود را از دست می‌دهد، ولی نمایش بازی‌های مختلف و البته معرفی آثار تازه‌ای مثل پروژه‌ی جدید رزیدنت ایول (Resident Evil) با عنوان Project Resistance می‌تواند لحظات خوبی را برای علاقمندان دنیای بازی فراهم کند.

منبع : https://www.gamespot.com/articles/sony-outlines-its-tokyo-game-show-plans-and-there-/1100-6469515/?ftag=GSS-05-10aaa0b

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.