من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

در جریان ماه اکتبر کاربران پلی استیشن پلاس می‌توانند MLB The Show 19 و The Last of Us Remastered را به رایگان تجربه کنند.

دیشب و در جریان رویداد State of Play، سونی تاریخ انتشار بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part II را اعلام کرد. بااین‌حال در بخشی از این رویداد هم بازی‌های رایگان اکتبر پلی استیشن پلاس هم مشخص شدند. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، کاربران پلی استیشن 4 که عضو سرویس پلی‌استیشن پلاس هستند، می‌توانند دو بازی MLB The Show 19 و The Last of Us Remastered را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

چند ماهی است که شاهد عرضه بازی‌های صاحب‌نام و جذابی برای سرویس پلی استیشن پلاس هستیم. قطعا هواداران بازی‌های ورزشی، مخصوصا بازی بیسبال، می‌توانند با MLB The Show 19 تجربه‌ی متفاوت و واقع‌گرایانه‌ای را کسب کنند. نکته‌ی جالب این است که از عرضه‌ی این بازی یک سال هم نمی‌گذرد و سونی تصمیم گرفته تا آن را به‌واسطه سرویس پلی‌استیشن پلاس در اختیار کاربران قرار دهد.

ازطرفی به‌مناسبت اعلام تاریخ انتشار The Last of Us Part 2، سونی بازی The Last of Us Remastered را در لیست بازی‌های رایگان ماه اکتبر قرار داده است. ازاین‌رو کاربرانی که هنوز این محصول نسل هفتمی را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند قبل از انتشار نسخه دوم، بیش‌ازپیش با کاراکترهای جهان بازی نظیر جول و الی آشنا شوند. در ادامه می‌توانید بخش مربوط‌به بازی‌های رایگان در جریان رویداد State of Play را از یوتیوب تماشا کنید.

منبع : https://www.dualshockers.com/ps-plus-the-last-of-us-remastered-mlb-the-show-19/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.