من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

باتوجه‌به تصویر منتشر شده از شعبه ایتالیایی اپ‌استور، Fortnite: Chapter 2 به نظر می‌رسد نام آپدیت بعدی و بزرگ بازی فورتنایت خواهد بود.

فردا فصل یازدهم فورتنایت با یک رویداد ویژه از سوی اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین صفحه اینستاگرام فورتنایت روزشماری را در دسترس قرار داده که زمان دقیق این رویداد را نشان می‌دهد. نکته‌ی جالب، استفاده از عبارتی است که نشان می‌دهد در فصل بعد، شاهد شکل‌وشمایل تازه‌تر و متفاوت‌تری از فورتنایت خواهیم بود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شعبه ایتالیایی اپ‌استور تصویری را فاش کرده است که نشان می‌دهد فصل یازدهم شروع کننده‌ی دوره جدیدی از فورتنایت خواهد بود. به‌عبارتی از فردا و پس از رویداد ذکر شده، Fortnite: Chapter 2 به کاربران معرفی می‌شود. فصل یازدهم فورتنایت در ابتدا قرار بود هفته گذشته در دسترس قرار بگیرد، اما اپیک گیمز اعلام کرد که تأخیر خورده است و در تاریخ ۲۱ مهر ماه (۱۳ اکتبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

بااینکه چالش‌های هفته دهم برای فورتنایت عرضه نشدند، اما مدتی بعد اپیک گیمز چالش‌های Overtime را در دسترس قرار داد تا کاربران بتوانند در این مدت خود را سرگرم کنند.

منبع : https://gamingbolt.com/fortnite-chapter-2-leaked-via-italian-app-store-rumor

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.