من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

چگونه با استفاده از مد خوشتیپ شویم؟

خوشتیپ بودن یکی از بزرگ ترین دغدغه های دنیاست بخصوص در دنیای امروز که با پیشرفت صنعت مد روزانه شاهد ورود مدل های جدید به بازار هستیم، پس باید بدانیم چگونه می توان خوشتیپ شد؟ آیا پول زیاد درمان این درد است؟ قطعاً جواب منفی هست چرا که گاهی اوقات افراد هزینه های بسیاری را برای خرید لباس صرف می کنند اما چون دانش کافی درباره ست کردن لباس ندارند عملاً پول خود را هدر داده اند.
راه حل چیست؟ مهم ترین راه دانستن نکات مهم هنگام خرید لباس است تا بتوانیم با کمترین هزینه به خوشتیپی برسیم. در ادامه به تمامی این نکات می پردازیم.

لباس را با توجه به فرم بدنی خودتان انتخاب کنید: اگر دوست شما لباسی را خریداری کرده و به نظرتون اون لباس خیلی بهش میاد و قصد خریدن لباس مشابه با دوستتون رو دارید این نکته رو به یاد داشته باشید که باید براساس تیپ بدنی خودتون لباس بخرید، شاید اون نوع لباس اصلا برای شما مناسب نباشه!!! پس اول باید بدونید تیپ بدنی چه فرمی رو دارید بعد براساس اون تیپ لباس بخرید.
کیفیت لباس مهمه نه قیمتش : یکی از مشکلاتی که در خرید های اینترنتی مثل خرید از دیجی کالا وجود داره این هست که ما نمیتونیم کیفیت لباس رو لمس کنیم!! سعی کنید طرز فکر خودتون رو تغییر بدید گرون بودن یا پر زرق و برق بودن لباس هیچ تضمینی برای راحتی شما نیست! پس در خرید لباس حتما جنس پارچه و کیفیت پارچه رو در نظر داشته باشید و متناسب با فصل سال پارچه لباس را انتخاب کنید.

ست لباس مناسب هر فصل : پیدا کردن ست لباس یکی از سخت ترین کار ها هنگام خرید هست، اما باید توجه داشت که هر یک از این ست ها برای فصل های خاصی کاربرد دارند مثلاً استفاده از ست لباس هایی که طیف رنگی روشن دارند برای فصل های گرم سال بهترین انتخاب هست در عوض برای فصل های سرد سال باید از ست های تیره رنگ استفاده کرد.
در انتخاب لباس زیر هم دقت کنید: بدترین اتفاقی که می تواند جلوه خوشتیپی شما را نابود کند پیدا بودن لباس زیرتان هست، هیچ وقت لباس های خیلی آزاد خریداری نکنید تا خیالتان از این بابت راحت باشد و دقت داشته باشید که بهتره رنگ لباس زیر با رنگ لباس همخوانی داشته باشه تا خدایی نکرده لباس زیر مشخص نباشه، برای حل این مشکل ترفند های زیادی در سایت آپارات وجود داره که پیشنهاد می کنم حتما ببینید.


در انتخاب کمربند دقت کنید: یکی از مد هایی که به اشتباه در دنیا رایج شد استفاده از کمربند هست چرا که این وسیله اولین بار توسط مد در ایتالیا معرفی شد و هدف آن زیبا و پُر کردن ناحیه میانی شلوار بود اما امروزه از این وسیله برای سفت نگه داشتن شلوار استفاده میشه که در بلند مدت باعث ایجاد شکم های دو تیکه در افراد میشه، پس در هنگام خرید شلوار دقت داشته باشید که تا حد ممکن سایز کمر شلوار با سایز شما یکسان باشه و اگر علاقمند استفاده از کمربند هستید از این وسیله برای زیبایی بهره ببرید نه برای جمع کردن شلوار که این موضوع باعث زشت شدن تیپ شما می شود.
پوشیده بودن بهتر از برهنه بودن: یکی از تفکرات اشتباه بخصوص در مُد بانوان استفاده از لباس های باز یا برهنه بودن ناحیه پایینی بدن هست، برهنه بودن به صورت کلی مشکلی نداره اما اگر می خواهید خوشتیپ بنظر برسید نباید از این اصل غافل بشید که برهنگی زیاد جلب توجه نمیکنه!! بله درست شنیدید بد نیست نگاهی به سایت اینستاگرام داشته باشیم و پیج افراد مشهور خارجی را زیر نظر بگیریم، آیا این افراد از لباس های باز استفاده می کنند؟؟ قطعاً خیر چرا که پوشیدن لباس های نازک بخصوص جوراب های نازک میتونه جلب توجه بیشتری نسبت به برهنگی کامل داشته باشه.


لباس هایی که در شب استفاده میکنیم با لباس روز متفاوت هستند: خیلی از افراد لباس هایی را دارند که وقتی آنها را در روز می پوشند خیلی خوشتیپ به نظر می رسند اما وقتی از همان لباس ها برای مراسم های شبانه استفاده می کنند داستان متفاوت می شود. لباس هایی که برای شب می خواهید بپوشید باید نور بیشتری را بازتاب دهند اگر در خرید ست های جدید به این نکته مهم دقت داشته باشید در شب هم مثل ماه می درخشید.
چجور کفشی رو انتخاب کنیم: کفش یکی از مهم ترین بخش ها برای داشتن یک ست مناسب هست توجه داشته باشید که علاوه بر زیبایی کفش ها باید راحت هم باشند تا پاهای شما اصلا اذیت نشود. اما نکاتی که باید دقت داشته باشیم این است که خانم هایی که قد بلند دارند به هیچ وجه کفش پاشنه بلند نپوشند چون توازن بدنی آنها را بهم می ریزد یا آقایانی که قد کوتاه دارد کفش های بدون لِژ نپوشند چون اونها رو کوتاه تر نشون میده. اگر جوراب شما هنگام کفش پوشیدن مشخص هست سعی کنید از رنگ های متناسب با لباس برای جوراب هم استفاده کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرید بد نیست برای انتخاب کفش نگاهی به مدل های سایت ایمالز بیندازید.

مد را جدی بگیرید: صنعت مد در دنیای امروزی ما نقش مهم و کاربردی دارد پس مُد را در زندگی خود جدی بگیرید چرا که امروزه لباس های شما به جای شما سخن می گویند پس در انتخاب آنها بسیار دقت داشته باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.