من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تا به الان افراد زیادی در حال تجربه‌ی بازی تیراندازی Apex Legends هستند و این عنوان با حالت‌ها و بخش‌های مختلف خود کاربران بسیاری را مجذوب خود کرده است. استودیوی سازنده نیز در همین راستا برای جذاب‌تر کردن بازی خود، به تازگی از یک رویداد جدید این بازی خبر داده است.

بازی تیراندازی Apex Legends همواره چالش‌ها و شخصیت‌های جدیدی را به کاربران خود معرفی کرده است تا تجربه‌های نوینی را برای آن‌ها مهیا کند. این بازی منحصر به فرد، بی‌شک یکی از بهترین‌های سبک بتل رویال شناخته می‌شود که رقابت سختی را با دیگر عناوین این سبک در پیش گرفته است. استودیوی بازی‌سازی ریسپاون (Respawn) نیز با تمام توان خود تلاش می‌کند تا از بازی خود حمایت کرده و محیط آن را جذاب و سرگرم کننده  نگه دارد. یکی از حالت‌هایی که بسیاری از بازی‌بازان و کاربران خواستار وجود آن در بازی بودند، حالت تک نفره یا همان Solo Mode شناخته می‌شود و حال به نظر می‌رسد که سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای مدتی محدود این بخش را در اختیار هواداران قرار دهند.

طبق اخبار و گزارش‌های منتشر شده، استودیوی سازنده رویداد جدیدی تحت عنوان The Iron Crown Collection را در نظر گرفته است که حالت تک نفره را به بازی منحصر به فرد و خاص Apex Legends اضافه می‌کند. این رویداد که برای دو هفته در جریان خواهد بود، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید به صورت تک نفره، خود به جنگ دیگر کاربران و بازی‌بازان بروید و دیگر مجبور به تشکیل تیم‌ها دو نفره یا چند نفره نباشید. به نظر می‌رسد که اگر این حالت با بازخوردهای خوبی همراه باشد و موفق به جذب نظر اکثریت شود، بتواند برای همیشه در بازی Apex Legends بماند.

طبق اخبار و گزارش‌های در دسترس قرار گرفته شده، رویداد The Iron Crown Collection از تاریخ سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه سال ۱۳۹۸ مصادف با ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ میلادی آغاز خواهد شد. اگر جزو کسانی هستید که همواره علاقه به مبارزه تک نفره و تنها دارند، این رویداد می‌تواند نظر شما را برای مدتی محدود جذب کند. بازی Apex Legends هم‌اکنون به صورت رایگان برروی کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس وان و پلتفرم رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

این بازی تیراندازی اول شخص، با ایجاد فضایی مهیج و محیطی خاص، حس منحصر به فردی را به بازی‌بازان و علاقه‌مندان منتقل می‌کند. اگر از هواداران بازی‌های در سبک بتل رویال هستید، به احتمال زیاد با مشاهده‌ی بازی Apex Legends به فضای آن وابسته خواهید شد.

منبع : https://www.vg247.com/2019/08/06/apex-legends-solos-mode-hits-next-week-limited-time/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.