من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

گویا بعد از اتفاقاتی که بعد از عرضه بازی WWE 2k20 افتاده و ایرادات بسیاری که این بایز دارد سونی پول خریداران نارضی WWE2K20 را باز میگرداند. بعد از عرضه بازی WWE2K20 مشخص شد که این بازی اصلا آماده عرضه نبوده و ایرادات گرافیگی و باگهای برنامه نویسی بسیاری در آن وجود دارد. همچنین ایرادات فنی بسیاری از جمله سیو نشدن بازی نیز در آن دیده شده است.


سیل عظیمی از انتقادات و ویدئو هایی از بازی WWE2K20 در توییتر و یوتیوب از باگهای این بازی منتشر شده. از همین رو سونی تصمیم گرفته تا کاربرانی که از خرید این بازی پشیمان و ناراحت هستند را راضی نگه دارد. و قرا است تمامی کسانی که این بازی را خریداری کرده اند در صورتی که بتوانند دلالی قانع کننده ای از ایرادهای این بازی که با آن مواجه شده اند را به سونی ارائه دهند میتوانند وجه خود را در کیف پول خود داشته باشند. این شواهد شامل تصاویر و یا ویدئو ها و یا باگ هایی بازی ست که در حین بازی با آنها برخورد می کنند و میتوانند آنها را رکورد کنند.

این بازگرداندن وجه بازی شامل قوانین مرجوعی 14 روزه سونی میشود. کسانی که از خرید خود راضی نیستند می توانند با ارائه مدارک که البته کار سختی هم نیست وجه بازی خود را دریافت کنند. این پروسه را میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا چت سونی انجام دهید.

در همین رابطه روابط عمومی 2K نیز روز جمعه در خبر اعلام کرده است که ما بسیار از اتفاقات پیش آمده متاسفیم و مشکلات این بازی را از نزدیک دنبال میکنیم و سعی خواهیم کرد تا با عرضه یک پچ تا دو هفته آینده این مشکلات را برطرف کنیم.

به نظر شما اتفاقات این بازی یک تبلیغ از پیش برنامه ریزی شده نبود؟ با چه ترفندی میتوان یک بازی را تا این حد در فضای اجتماعی بولد کرد؟

منبع : https://www.vg247.com/2019/10/28/wwe-2k20-refund/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.