من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

مجموعه بافت‌های گرافیکی جدید بازی Resident Evil 3 که توسط طرفداران این بازی تولید شده، کیفیت بصری بازی را افزایش می‌دهد و اگر منتظرید نسخه‌ی Remake بازی را تجربه کنید، این مجموعه شما را آماده‌تر می‌کند.
باتوجه‌به عرضه‌ی موفقیت آمیز بازی Resident Evil 2 Remake و استقبال خوب منتقدان و بازیکنان سراسر جهان از آن، می‌توان با احتمال زیادی گفت که شرکت کپکام (Capcom) قرار است این رویه را ادامه دهد و از بازی محبوب و خاطره‌انگیز Resident Evil 3 هم یک نسخه‌ی Remake بسازد. البته حتی اگر روند ساخت بازی هم‌اکنون در جریان باشد، باز هم به‌نظر نمی‌رسد به این زودی بتوانیم شاهد عرضه‌ی آن باشیم. از همین رو، مجموعه‌ای از بافت‌های گرافیکی HD برای این بازی منتشر شده که می‌تواند کمک کند تا موقع انتشار این بازی عطشتان کمی برطرف شود.

Resident Evil 3 - Seamless HD Project قرار است تجربه‌ی بازی اصلی را به‌صورت HD و با گرافیک به‌روزرسانی شده ارائه دهد. این پروژه یک پک تکسچر HD برای نسخه‌ی گیم‌کیوب بازی Resident Evil 3 است که با امولاتور Dolphin اجرا می‌شود. سازندگان در ویدیویی که منتشر کرده‌اند، بازی را با نسخه‌ی قدیمی مقایسه کرده‌اند و پیشرفت‌های گرافیکی را می‌توان به‌وضوح در نسخه‌ی جدید دید. شما می‌توانید در این نسخه بنا به سلیقه‌ی خود تکسچرهای HD را روشن کنید و با گرافیک به‌روز شده به بازی بپردازید. اگر هم دوست داشتید مجددا ظاهر قدیمی بازی را ببینید، می‌توانید با خاموش کردم گزینه‌ی تکسچرها، نسخه‌ی اصلی و قدیمی بازی را مشاهده کنید.

شرکت کپکام توانست با بازی‌های اخیر خود از جمله Resident Evil 2 Remake 2 مجددا دل طرفداران را به‌دست آورد و بار دیگر به صف شرکت‌های محبوب بپیوندد. اگر آن‌ها بتوانند نسخه ریمیک بازی رزیدنت ایول 3 را نیز درست با همین کیفیت بسازند، بی‌شک با موفقیت‌هایی عظیم در بخش نقدها و بازار رو‌به‌رو خواهند شد. بازی Resident Evil 2 Remake هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 در دسترس است.
منبع: https://www.eurogamer.net/articles/2019-07-13-this-impressive-resident-evil-3-hd-texture-pack-helps-with-the-wait-for-capcoms-inevitable-remake
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.