من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

سال گذشته بود که بازی Marvel’s Spider-Man برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد و توانست به موفقیت‌های بسیاری برسد. پس از عرضه‌ی سری Batman: Arkham، همواره بازی‌های این کاراکتر زیر سایه بازی‌های بتمن قرار داشتند اما با عرضه‌ی این بازی بالاخره یک بازی درخور شخصیت Spider-Man عرضه شد و این بازی رقابت تنگاتنگی را سری Batman: Arkham آغاز کرد. حال به تازگی خبری منتشر شده مبنی بر این که بازی Marvel’s Spider-Man تبدیل به پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی تاریخ در آمریکا شده است و در این راه موفق شده تا از بازی Batman: Arkham City عبور کند.

قبل از این بازی، بازی Batman: Arkham City پرفروش‌ترین بازی ابرقهرمانی در آمریکا بود اما این بازی به تازگی این مقام را به بازی Marvel’s Spider-Man واگذار کرده است. البته این موضوع چندان تعجب برانگیز نیست چون این بازی قبلا توانسته بود سریعترین فروش را در میان بازی‌های ابر قهرمانی به دست بیاورد و همچنین به عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال 2018 شناخته شود. در لیستی که از سوی گروه NPD منتشر شده، بازی Batman: Arkham City در رتبه دوم و بازی Batman: Arkham Knight در رتبه سوم قرار دارند.

حال احتمالا و با توجه به موفقیت‌هایی که بازی Marvel’s Spider-Man به دست آورده، ساخت ادامه‌ی این بازی بسیار محتمل است و باید منتظر خبرهای آتی در این رابطه بود. همچنین با توجه به نزدیک بودن تاریخ عرضه‌ی بازی Marvel Ultimate Alliance 3: The Black Order و همچنین فاصله یک ساله تا بازی Marvel’s Avengers، باید دید که آیا این لیست باز هم تغییر خواهد کرد یا خیر.

منبع : https://www.playstation.com/en-us/games/marvels-spider-man-ps4/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.