من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

به تازگی شاید در سایت‌های خبری خوانده باشید که سیستم نامگذاری آیفون‌های ۲۰۱۹ کمپانی اپل افشا شده است. در شایعات اعلام شده است این کمپانی تصمیم دارد تا برای نامگذاری پرچمداران ۲۰۱۹ از پسوندهای آر (R) و پرو (Pro) پس از کلید واژه‌ی آیفون ۱۱ استفاده نماید، در حالی که سال‌‌های گذشته از پسوندهای مکس (Max) و پلاس (Plus) برای نامگذاری آیفون‌های خود استفاده می‌کرد.

 

خبری که به تازگی از سوی منابع CoinX و MacRumors منتشر شده است، به طور مستقل به نکاتی در خصوص سیستم نامگذاری آیفون‌های ۲۰۱۹ اشاره دارد. (شایان ذکر است که نباید به هیچ عنوان به منابع ناشناس اعتماد کنید، زیرا شایعات به شدت در اینترنت سریع‌تر از واقعیات منتشر می‌شوند)

از سه مدل آیفونی که قرار است در سال جاری میلادی معرفی گردد، انتظار می‌رود که دو مدل آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو، به ترتیب با صفحه‌نمایش‌های ۵٫۸ و ۶٫۵ اینچی عرضه گردد در حالی که آیفون ۱۱ آر همان صفحه‌نمایش ۶٫۱ اینچی را حفظ نماید. یکی دیگر از انتظاراتی که داریم این است، در نسخه‌ی یازدهم آیفون شاهد یک ماژول دوربین سه‌گانه در آیفون ۱۱ و ۱۱ پرو باشیم ولی در آیفون ۱۱ آر همان ماژول دوگانه به عنوان دوربین اصلی قرار بگیرد. بالطبع در این سری شاهد حضور باتری بزرگتر و بهره‌مندی از سیستم‌عامل iOS 13 خواهیم بود.

به طورکلی، این‌بار کمپانی اپل سیستم‌ نامگذاری عجیبی را انتخاب نکرده و این طرح را از سیستم Android OEM کپی‌برداری نموده است. همانطور که می‌دانید طرح نامگذاری پرچمداران سامسونگ به صورت گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی اس ۱۰ ای بوده است. گوشی‌های وان‌پلاس ۷، وان‌پلاس ۷ پرو و وان‌پلاس ۷ تی نیز نمونه‌ای دیگر از این سیستم نامگذاری می‌باشند.

کمپانی اپل هنوز تاریخ دقیق معرفی آیفون‌های ۲۰۱۹ را به طور صریح اعلام نکرده است ولی طبق سنت گذشته‌ی این کمپانی به احتمال زیاد در ماه سپتامبر سال جاری مراسم رسمی معرفی آیفون‌های ۲۰۱۹ برگزار گردد. البته باید به این نکته نیز اشاره داشته باشیم که زمان برگزاری مراسم قابل تغییر هم می‌باشد و الزامی به برگزاری در ماه سپتامبر نیست!

منبع : https://www.macrumors.com/2019/08/10/iphone-11-pro-rumor/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.