من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

برخلاف انتقادهای برخی از بازیکنان از ربات‌های جنگی Fortnite، اپیک گیمز اعلام کرده است که این ربات‌ها از حالت رقابتی بازی حذف نمی‌شوند.

در فصل دهم بازی Fortnite، شاهد اضافه شدن ربات‌های جنگی (Mechs) به‌عنوان وسایل نقلیه جدید بودیم. این ربات‌ها ظرفیت دو بازیکن را دارند. یکی از بازیکنان هدایت این ربات را برعهده می‌گیرد و شخص دوم هم وظیفه شلیک کردن و کشتن سایر بازیکنان را برعهده دارد. دراین‌میان تعدادی از بازیکنان فورتنایت، از قدرت بالای ربات‌های جنگی ابراز نارضایتی کرده بودند و درخواست داده بودند که این ربات‌ها از حالت رقابتی بازی حذف شوند.

 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، در وبسایت خود اعلام کرده است که B.R.U.T.E از حالت رقابتی فورتنایت حذف نمی‌شود. همچنین تیم سازنده یک به‌روزرسانی جدید را برای بازی آماده کرده است که در جریان آن شاهد اضافه شدن یک لیزر به سیستم شلیک موشک‌های B.R.U.T.E هستیم. درواقع زمانی‌که کاربر می‌خواهد از موشک‌های این ربات جنگی استفاده کند و هدف‌گیری خود را انجام می‌دهد، به‌واسطه‌ی لیزر محل فرود آمدن موشک‌ها مشخص می‌شود. ازاین‌رو سایر بازیکنان می‌توانند بهتر از گذشته عکس‌العمل نشان دهند و زنده بمانند.

شرکت اپیک گیمز دراین‌باره می‌گوید:

ما عملکرد B.R.U.T.E در بازی را مورد بررسی قرار دادیم و به‌دنبال راهی بودیم تا بتوانیم گیم‌پلی آن را بهبود بخشیم. در آپدیت نسخه ۱۰.۱۰ یک لیزر را به موشک‌های این ربات جنگی اضافه کردیم که نشان می‌دهد موشک‌های B.R.U.T.E در کدام مسیر شلیک می‌شوند. همچنین این لیزر صدای مخصوص خودش را دارد و اگر مورد هدف قرار گرفته باشید، با یک صدا شما را آگاه می‌کند؛ حتی اگر پشت سازه‌های بازی باشید. همچنین باگ‌های مربوط به این ربات جنگی را هم رفع کرده‌ایم که در جریان آن بازیکنان می‌توانستند از قابلیت Boost ربات خود سواستفاده کنند. همچنین B.R.U.T.E در حالت‌های اصلی بازی (تک‌نفره، دو نفره و چهارنفره)، حالت‌های محدود زمانی، Arena رقابتی فورتنایت و تورنمنت‌ها باقی‌ می‌ماند. با گذشت زمان این ربات را بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم تا بتوانیم مکانیزم‌های آن را بهتر از قبل کنیم.

نظر شما کاربران بازی فورتنایت در ارتباط با B.R.U.T.E و عملکرد آن در بازی چیست؟ آیا شما هم مثل کاربران ردیت از قدرت بالای B.R.U.T.E ناراضی هستید؟

منبع : https://www.dualshockers.com/fortnite-mech-competitive-mode/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.