من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بازی Madden NFL 20 با ثبت عملکردی خیره‌کننده در فروش دیجیتالی، توانست رکورد فروش دیجیتالی هفته‌ی اول انتشار این مجموعه بازی را بشکند.

طبق سنت‌ سالانه‌ی انتشار بازی‌های ورزشی الکترونیک آرتز، این کمپانی امسال هم با یک بازی جدید از مجموعه‌ی Madden NFL یعنی Madden NFL 20 بازگشت و آن را با تغییرات مختلف در ساختار گیم‌پلی و موتور گرافیکی، در دسترس هواداران رشته‌ی ورزشی فوتبال آمریکایی قرار داد.

 

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی با استناد به‌گزارش‌های منتشر شده توسط الکترونیک آرتز، بازی Madden NFL 20 توانسته رکوردی جدید در زمینه‌ی فروش را در تاریخ این مجموعه ثبت کند. این بازی که حالا در متاکریتیک میانگین نمرات ۷۲ را ثبت کرده، برخلاف عملکرد فنی نه‌چندان عالی خود، در قسمت تجاری تا به‌اینجای کار روندی قابل توجه را طی کرده و با بیشترین میزان فروش دیجیتالی در اولین هفته‌ی عرضه‌ی تاریخ مجموعه Madden NFL، رکوردی تازه را در برای این سری بازی به‌ثبت رسانده است. هنوز آمار و ارقام فروش بازی به‌صورت عمومی در دسترس قرار نگرفته‌اند اما این رکورد حتی ممکن است در مقیاس عرضه‌ی فیزیکی بازی نیز تکرار شود و باید صبر کنیم و ببینیم که این موضوع،‌ محقق خواهد شد یا خیر. هدفی که برای بقای بازی‌های زیر نظر الکترونیک آرتز شدیدا حیاتی است و به‌احتمال زیاد Madden 20 از پس آن برخواهد آمد.

بازی Madden NFL 20 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.

منبع : https://www.dualshockers.com/madden-20-best-digital-launch/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.