من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تعداد کاربران ماهیانه‌ی بازی ماینکرفت به آمار خیره کننده‌ی ۱۱۲ میلیون نفر رسیده است.

طبق آخرین اخبار بازی و طی مصاحبه‌ای با Business Insider، رییس استودیوی Mojang یعنی هلن چنگ (Helen Chiang) اعلام کرده است که بازی Minecraft به رکورد ‍۱۱۲ میلیون کاربر ماهیانه رسیده است و این عدد به قدری شگفت انگیز است که تمامی پیش‌بینی‌ها راجع به این آمار را پشت سر گذاشته است.

۱۱۲ میلیون نفر کاربر ماهیانه به معنی تقریبا یک درصد جمعیت کره‌ی زمین است؛ البته که بسیاری از کاربران توسط چند نام کاربری یا چندین دستگاه مختلف به بازی‌ کردن می‌پردازند. تا اردیبهشت ماه امسال، اعلام شده بود که ۱۷۶ میلیون نسخه‌ از بازی به فروش رسیده است. بنابراین، به راحتی می‌توان بیان کرد که بسیاری از افراد به تجربه‌ی بازی با خانواده و دوستان با دیسک‌هایی توسط آن‌ها خریداری نشده است می‌پردازند.

 


با وجود اینکه سا‌ل‌های زیادی از انتشار بازی ماینکرفت می‌گذرد، با این حال،‌ این بازی همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. پشتیبانی از قابلیت Ray-Teracing که به‌زودی به نسخه‌ی پی سی این بازی می‌آید و بازی واقعیت افزوده‌ی Minecraft Earth، همگی خبر از اتفاق‌هایی تازه برای این بازی محبوب می‌دهد. ماینکرفت نخستین بار در سال ۲۰۰۹ منتشر شد اما همچنان به شدت محبوب است و یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های تاریخ لقب گرفته است. این محبوبیت زمانی ارزش بیشتری پیدا می‌کند که پی می‌بریم این بازی اثری رایگان نیست.

این خبر همچنین بیان می‌کند که ماینکرفت همچنان بیشترین میزان کاربران ماهیانه در میان بازی‌های ویدیویی را دارد. پیش از این رکورد پیشین متعلق به بازی Roblox با ۱۰۰ میلیون کاربر بود.

آیا شما نیز جزو کاربران ماهیانه‌ی ماینکرفت محسوب می‌شوید و این همچنان جذابیت‌های خود را برای شما حفظ کرده است؟ یا وقت خود را روی بازی دیگری می‌گذارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذازید.

منبع : https://www.vg247.com/2019/09/16/minecraft-112-million-monthly-users/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.