من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

تصویر اولیه از کیت توسعه کنسول PS5 منتشر شده است و اطلاعات جدیدی از تعداد پورت‌ها و وجود قابلیت پشتیبانی از دیسک بلوری ۴K ارائه می‌کند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، بیاد دارید که اولین طرح از کیت توسعه پلی‌استیشن ۵ منتشر شد و حقیقت این امر هم هنوز به‌صورت رسمی تائید نشده است. از همان زمان به‌دلیل وجود یک طرح V (از حروف یونانی و نشان‌ دهنده عدد ۵ که به Playstation 5 اشاره دارد) روی این کیت بیش از پیش مطمئن شدیم که این طرح می‌تواند واقعی باشد و احتمالا در دفتر بازی‌سازان زیادی در سرتاسر جهان می‌توانیم آن را مشاهده کنیم. حال برای اثبات بیشتر اولین تصویر از این کیت فاش شده است که می‌توانید آن را مشاهده کنید.

این تصویر برای اولین‌بار در کانال یوتیوب Zone of Tech منتشر شد و شکل و شمایل بسیار مشابهی با طرح‌های ارائه شده در طی سال جاری دارد. همان‌طور از تصویر هم مشاهده می‌کنید یک درایو نوری روی جعبه دیده می‌شود که به‌منظور پشتیبانی از فرمت بلوری ۴K تائید شده است. تعدادی دکمه و پورت USB هم روی آن مشاهده می‌شود. در سمت راست هم عبارت «غیرقابل فروش» وجود دارد و شاید بهتر بود که کمپانی عبارت «عکس نگیرید، در غیراینصورت شما پیمان‌نامه عدم افشا را خواهید شکست» را هم روی آن درج می‌کرد.

مشخصا چیز زیادی از این تصویر استخراج نمی‌شود، چرا که این تنها یک کیت توسعه و نمونه اولیه‌ای است که احتمال می‌رود مربوط به PS5 باشد. لازم به یادآوری است که این دستگاه‌ها تنها برای استفاده توسعه دهندگان عرضه شده‌اند و در اختیار عموم قرار ندارند، بنابراین انتظار نداشته باشید که کنسول PS5 واقعی چنین شکل و شمایلی داشته باشد. کنجکاویم که بدانیم چند منفذ در این دستگاه وجود دارد و پایه نگهدارنده آن چگونه خواهد بود. فعلا چیزی تائید نشده است و همچنان باید منتظر اخبار بیشتری در این رابطه باشیم.

منبع : http://www.pushsquare.com/news/2019/10/first_ps5_devkit_

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.