من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

دو بازی رایگان اپیک گیمز برای آخرین هفته پیش از هالووین مشخص شد و طرفداران تا پنجشنبه این هفته می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند. با دنیای بازی همراه شوید.

طبق آخرین اخبار بازی، هفته‌ها پشت سر هم می‌گذرند و تفکر در مورد گذر عمر ما را به افسردگی می‌کشاند. اما چیزی که این هفته‌های جدید می‌آورند و افسره کننده هم نیستند، دسته‌ای از بازی‌های رایگان و جدید فروشگاه اپیک گیمز (Epic Games Store) هستند. این هفته ما دو بازی اول شخص آن‌هم از نوع کاملا متفاوت داریم و طرفداران قبل از رسیدن به جشن هالووین می‌توانند آن‌ها را تجربه کنند و سپس آماده آثار ترسناک مخصوص این جشن شوند.

اولین بازی لایه‌های ترس (Layers of Fear) نام دارد و استودیو Bloober Team سازنده آن است. این بازی اول شخص جهانی ترسناک در اختیارتان می‌گذارد تا به اکتشافش بپردازید و با بررسی ذهن یک نقش مجنون، رازهای ناخوشایند زندگی‌اش را بررسی کنید.

دومین بازی این هفته Q.U.B.E 2. نام دارد که در سبک معمایی است و جهانی رنگارنگ در اختیار بازیکنانش قرار می‌دهد. در این بازی شما نقش یک باستان شناس را ایفا می‌کنید که در این منطقه گیر افتاده است و باید با حل چندین معمای متنوع، راه خودش را به سمت خانه پیدا کند و از این جهان عجیب و غریب رهایی یابد.

دو بازی Layers of Fear و Q.U.B.E 2 را می‌توانید تا پنجشنبه ۹ آبان (۳۱ اکتبر) با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز به رایگان تجربه کنید. بعد از به جشن هالووین می‌رسیم و طی اولین هفته از ماه جدید سال، طرفداران می‌توانند دو بازی غیر مجاز می باشدtume Quest و SOMA را به رایگان تجربه کنند.

منبع: https://gamingbolt.com/layers-of-fear-and-q-u-b-e-2-are-free-now-on-epic-games-store

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.