من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

به‌تازگی آپدیت 11.4 چپتر دوم بازی فورتنایت که در واقع اولین به‌روزرسانی سال 2020 محسوب می‌شود، در دسترس قرار گرفته است و در جریان آن شاهد اضافه شدن Sidegrading به بازی هستیم.

تقریبا یک ماه است که چالش‌های فصل اول از چپتر دوم فورتنایت به پایان رسیده است، اما اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، قصد دارد فصل بعد را از اوایل ماه فوریه (اواسط بهمن ماه) در اختیار کاربران قرار دهد. بااین‌حال تیم سازنده با ارائه محتویات و چالش‌های مختلف، سعی کرده است که در این بازه زمانی، کاربران را سرگرم کند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، چندی پیش آپدیت جدید بازی فورتنایت چپتر 2 در دسترس قرار گرفت که در جریان این به‌روزرسانی، شاهد اضافه شدن ویژگی جدیدی به بازی هستیم. با شروع چپتر دوم فورتنایت، یک ویژگی در دسترس قرار گرفت که بازیکنان با جمع‌آوری متریال می‌توانند ارزش سلاح خود را افزایش دهند. برای مثال می‌توانید SMG سبز رنگ خودتان را به یک SMG آبی‌رنگ تبدیل کنید. حال در جریان به‌روزرسانی 11.4 بازی Fortnite Chapter 2، شاهد اضافه شدن Sidegrading هستیم.

Sidegrading به شما اجازه می‌دهد که جدا از بالاتر بردن ارزش سلاح با میز ارتقای سلاح،‌ عملکرد اسلحه خود را در دسته‌ای که قرار دارد، تغییر دهید. برای مثال اگر یه اسالت رایفل بنفش‌رنگ دارید، درکنار ارتقای آن به یک اسالت رایفل طلایی، می‌توانید آن را به یک اسالت رایفل سنگین (Heavy Assault Rifle) هم تبدیل کنید.  در ادامه مشخص شده که این ویژگی در حال حاضر برای حالت‌های غیر رقابتی فورتنایت فعال شده است و تنها سلاح اسالت رایفل، این قابلیت را در اختیار دارد.

منبع : https://www.eurogamer.net/articles/2020-01-15-fortnites-first-update-of-2020-adds-weapon-side-grading

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.