من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

Ticket to Ride ،Carcassonne و Pandemic، سه بازی رومیزی دیجیتالی رایگان فروشگاه اپیک گیمز هستند که طی هفته جاری و هفته آینده در دسترس کاربران این پلتفرم قرار می‌گیرد.

درست از زمان آغاز به‌کار فروشگاه Epic Games در اواخر سال ۲۰۱۸ میلادی، این فروشگاه تلاش می‌کند که با انواع بازی‌های مختلف، سلیقه‌های مختلف را متوجه خود سازد و همچنین تا جای ممکن سازندگان و ناشران بیشتری را جذب خود کند. در این فروشگاه انواع مختلف بازی را می‌توان پیدا کرد؛ از بازی‌های بزرگ AAA تا بازی‌های کوچک مستقل، همه و همه به یک هدف در آن‌جا وجود دارند و این هدف جلب رضایت انواع مختلف گیمرها است. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو Asmodee Digital قرار است با اضافه کردن سه بازی رومیزی خود به‌صورت رایگان در این فروشگاه، در اضافه کردن یک ژانر جدید به این فروشگاه سهیم باشد.

این شرکت اعلام کرده است که نسخه دیجیتال سه بازی رومیزی Ticket to Ride ،Carcassonne و Pandemic قرار است از ۶ تا ۱۳ ماه فوریه (۱۷ تا ۲۴ بهمن ماه) به‌‌صورت رایگان در فروشگاه اپیک گیمز قرار داده شوند و طرفداران می‌توانند از این فرصت برای دریافت این بازی‌ها استفاده کنند. یکی از مسئولان این شرکت از قصد خود برای رسیدن به اهداف بزرگ‌تر در این زمینه خبر داده است و با اشاره به همکاری خود با فروشگاه اپیک گیمز، از گسترش این ژانر و افزایش طرفداران آن در آینده سخن گفته است. 

انتخاب این سه بازی را می‌توان انتخاب‌هایی هوشمندانه برای معرفی به عاشقان بازی‌های رومیزی پی سی دانست که استودیو Asmodee Digital قصد دارد آن را به‌عنوان یک هدف برای گسترش طرفداران این ژانر و معرفی هرچه‌بهتر خود دنبال کند. این بازی‌ها جزو بهترین آثار این شرکت شناخته می‌شوند که قرار است به‌صورت رایگان در اختیار طرفداران قرار بگیرند. برای دریافت بازی‌ها نیز تنها لازم است در تاریخ ذکر شده وارد حساب کاربری خود در اپیک گیمز شوید و بازی‌ها را دانلود کنید تا همیشه آن‌ها را در فهرست بازی‌های خود داشته باشید.

منبع :dualshockers

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.