من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

استودیو ریسپاون به‌تازگی تریلری را از فصل چهارم Apex Legends منتشر کرده است که در جریان آن شاهد گیم‌پلی کاراکتر Revenant هستیم.

فصل چهارم Apex Legends از امروز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و کاراکتر Revenant را می‌توان مورد انتظارترین محتوای این فصل دانست. باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، سازنده بازی ایپکس لجندز، تریلر جدیدی را از فصل چهارم منتشر کرده است. 

در جریان تریلر منتشر شده محتویات فصل چهارم را مشاهده می‌کنیم که از میان آن می‌توان به گیم‌پلی کاراکتر Revenant اشاره کرد. یکی از مهارت‌های وی، این است که می‌تواند دستگاهی را روی زمین بگذارد تا خود و هم‌تیمی‌های خود را در حالت Smoke قرار دهد. در ادامه، کاراکتر روننت از یک بمب مخصوص استفاده می‌کند که به‌نظر می‌رسد پتانسیل این را دارد تا دشمنان را بی‌حرکت یا به اصطلاح Stun کند. بااین‌حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که مهارت‌ها و ویژگی‌های Revenant به‌طور دقیق چیست و به چه شکل کاربران قادر به استفاده از او خواهند بود.
از دیگر موارد نمایش داده شده در تریلر فصل چهارم Apex Legends، می‌توان‌به اسکین‌های جدید کاراکترها اشاره کرد بخشی از محتوای بتل‌پس بازی است. همچنین قدرت سلاح تک‌تیرانداز جدید بازی هم نمایش داده می‌شود که شلیک با آن به‌صورت شارژی است. دراین‌میان اشاره کنم که استودیو ریسپاون، تغییراتی را هم روی نقشه World's Edge اعمال خواهد کرد.

منبع : https://www.polygon.com/2020/2/3/21120480/apex-legends-season-4-gameplay-trailer-map-changes-revenant-abilities

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.