من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

شرکت اپیک گیمز اعلام کرد که تنظیمات نشانه‌گیری Legacy Controls که به بازیکنانی که از گیم‌پد استفاده می‌کردند نیز یک Aim Assist ارائه می‌داد، روز جمعه از این بازی حذف می‌شود.

سازندگان بازی فورتنایت اعلام کردند که به منظور بهبود بخشیدن به سیستم Aim Assist بازی، قصد دارند که طرح کنترل سنتی دوربین را به‌طور کلی از بازی حذف کنند. این تنظیمات در پاییز امسال به منظور متعادل ساختن بازی بین پلتفرم‌ها و انواع کنترلر‌ها معرفی شده بودند. 
به‌طور کلی، استفاده از ماوس و کیبورد در پی سی امکان نشانه‌گیری دقیق‌تری را نسبت به گیم‌پدهای مختلف ایجاد می‌کند. هدف Aim Assist، ازبین‌بردن این نابرابری بین این دو بود؛ اما بعضی بازیکنان راهی برای سوء استفاده از این قابلیت و ردیابی دشمنان از پشت دیوارها، دود و دیگر موانع یافته بودند. 

به‌گفته‌ی Epic Games، زمانی‌که Legacy Look Controls در تاریخ ۱۳ مارس (۲۳ اسفند) از بازی حذف شود، میزان حساسیت کنترل (Sensitivity) بازیکنانی که هنوز آن را غیرفعال نکرده‌اند، به حالت پیش‌فرض سیستم جدید باز می‌گردد. افرادی که قصد دارند حساسیت تنظیمات قبلی را نگاه دارند، باید از گزینه‌ی Copy From Legacy در منوی تنظیمات کنترلر استفاده کنند و سپس گزینه‌ی Use Legacy Look Controls را غیرفعال کنند.

آپدیت Fortnite در ابتدای اکتبر قصد متعادل سازی سیستم حریف‌یابی (مچ میکینگ) بین کنترل‌های مختلف را داشت. تنظیمات Legacy در آن زمان موجود شدند و اپیک گیمز سعی داشت که بازیکنان را به استفاده طرح جدید کنترل‌ها مجاب کنند، اما به نظر می‌رسد که طرفداران علاقه‌ی زیادی به آن نشان ندادند.

منبع : https://www.polygon.com/fortnite/2020/3/7/21169193/fortnite-legacy-controls-aim-assist-removed-update-patch-pc-ps4-xbox-one

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.