من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

بالاخره پس از گمانه‌زنی‌های بسیار، شرکت اکتیویژن رسما از نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare 2 رونمایی کرد.

چند روزی بود که شایعات بسیاری مبنی بر عرضه نسخه بازسازی Call of Duty: Modern Warfare 2 به گوش می‌رسید. حالا بالاخره اکتیویژن رسما با انتشار تریلر این بازی بر شایعات مهر تایید زد.

Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered تنها شامل بازسازی بخش داستانی می‌شود و اکتیویژن هیچ برنامه‌ای برای عرضه بخش چندنفره ندارد. نسخه بازسازی شده بهبود‌های بسیاری در کیفیت بافت‌ها و نورپردازی به خود دیده است و از رزولوشن 4K و HDR پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، نسخه پی‌سی از تنظیمات Ultrawide پشتیبانی می‌کند و محدودیتی برای اجرای بازی با نرخ فریم بالای 60 وجود ندارد.

نسخه اورجینال Call of Duty: Modern Warfare 2 در سال 2009 منتشر شد که توانست تنها در روز اول انتشار 4.7 میلیون نسخه فروش داشته باشد. این بازی با داشتن مراحل جنجالی نظیر No Russian سر و صدای بسیاری به پا کرد و توجه بسیاری از رسانه‌ها به آن جلب شد.

MW2 از بهترین نسخه‌های سری ندای وظیفه است که مطمئنا انتشار نسخه بازسازی شده خبری خوشحال‌کننده برای طرفداران سرسخت این مجموعه تیراندازی اول شخص است. با این حال اگر شما از پلتفرمی غیر از پلی استیشن 4 استفاده می‌کنید، باید یک ماه دیگر برای انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered صبر داشته باشید چراکه این بازی تا اواخر ماه آوریل در انحصار کنسول شرکت سونی خواهد بود.

بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 Remastered هم‌اکنون برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است و در تاریخ پنج‌شنبه 11 اردیبهشت ماه 1399 (30 آوریل 2020 میلادی) برای کنسول ایکس باکس وان و پلتفرم پی‌سی منتشر می‌شود. لازم به ذکر است که با پیش خرید این بازی به محتوای انحصاری برای استفاده در بخش چندنفره و بتل رویال Modern Warfare دسترسی خواهید داشت.

 

منبع: https://venturebeat.com/2020/03/31/call-of-duty-modern-warfare-2-gets-its-remaster-on-the-ps4/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.