من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

شب گذشته بود که شرکت سونی رسما از تاخیر The Last Of Us Part 2 خبر داد. گرچه این موضوعی بسیار ناراحت‌کننده برای طرفداران است اما با این حال ناتی داگ تصمیم گرفته تا با انتشار تصاویری از The Last Of Us Part 2 مرهمی بر آن باشد.

بازی The Last Of Us Part 2 تا تاریخ نامعلومی با تاخیر مواجه شده و بنابراین ممکن است تا سال آینده میلادی خبری از آن نباشد. گرچه نگرانی سونی از شکست تجاری The Last Of Us Part 2 به دلیل شیوع ویروس کرونا منطقی به نظر می‌رسد اما مشخص نکردن تاریخ انتشار بازی سبب نگرانی بسیاری از طرفداران مبنی بر به تاخیر افتادن The Last Of Us Part 2 تا سال آینده میلادی شده است. آن‌طور که پیداست، بیماری کرونا سبب کاهش فروش نسخه‌های فیزیکی می‌شود و سونی تصمیم گرفته تا ریسک نکند و The Last Of Us Part 2 را در زمان بهتری به بازار عرضه کند.

در تصاویر The Last Of Us Part 2 شخصیت جوئل را می‌بینیم که با چهره‌ای غمگین در حال نواختن گیتار است. علاوه براین می‌توان نگاهی بر کیفیت فوق‌العاده جلوه‌های بصری و نور پردازی بازی داشت. این تصاویر به طور مستقیم از کنسول پلی استیشن 4 پرو گرفته شده است.

پیشتر قرار بود تا در تاریخ جمعه 9 خرداد ماه 1399 (29 می 2019 میلادی) برای کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر شود. حال طرفداران باید چند ماه دیگر برای تجدید دیدار با جوئل و الی صبر کنند.

منبع: https://gamingbolt.com/the-last-of-us-part-2-receives-gorgeous-new-screenshots

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.